در کسب و کار اینترنتی و البته سنتی هیچ چیز با ارزشتر از داشتن مشتریان قدیمی و وفادار نیست. مشتریان قدیمی بدون هیچ تبلیغ و اطلاعرسانی از شما خرید میکنند. آنها حتی برای شما تبلیغ میکنند و مشتریان جدیدی را برای شما به ارمغان میآورند. معمولا برای ارتباط با مشتریان قدیمی بسیار کم هزینه است. شما میتوانید با ارسال ایمیلهای مرتب آنها را از کالاها و یا خدماتتان با خبر کنید. مشتریان قدیمی برای خرید از شما سریعتر تصمیم میگیرند و همچنین پول بیشتری نیز برای دریافت محصول یا خدماتتان پرداخت میکنند.
ادامه مطلب>> کسب و کار اینترنتی
- ۹۵/۰۷/۱۸